طراحی گرافیک

مشاوره طراحی و تبلیغات

اولین قدم در انتخاب خدمات طراحی گرافیک مشاوره و تبلیغات می باشد. اگر بدنبال یک راهکار حرفه ای و مستمر در زمینه طراحی و تبلیغات محصولات و خدمات خود هستید می توانید با بنده تماس بگیرید تا با بکارگیری یک پروسه کاری منظم و حرفه ای بتوانم طراحی ها و تبلیغات مورد نظر را جلو ببرید.

ایده پردازی و خلاقیت

دومین قدم در انتخاب خدمات طراحی گرافیک ایده پردازی می باشد. بنده می توانیم بر پایه آگاهی هنری و مهندسی، ایده های شما را ترسیم کنم . ایده پردازی و خلاقیت بستر نوآوری و پیشرفت در کسب و کار می باشد که با در نظر گرفتن همه عوامل مربوطه و اجرای شیوه های منطقی به نتایجی قابل لمسی خواهیم رسید.

اجرا و نظارت

یکی از موارد مهم تبلیغات اجرای صحیح و دقیق آن می باشد که باعث پیشرفت ، صرفه جویی در منابع مالی و پیشگیری از خسارت های ناشی در زمان اجرا می باشد. بنده می توانم شما را در این پروسه کمک و همراهی نمایم. چه بسا نداشتن نظارت کافی در این امر باعث از بین رفتن جایگاه برند شما می گردد. خدمات طراحی گرافیک وابسته به نظارت دقیق می باشد.

طراحی لوگو

سومین قدم در انتخاب خدمات طراحی گرافیک ، طراحی لوگو می باشد . یکی از عناصری که در شکل گیری یک هویت در کسب و کار شما تاثیر فراوانی دارد، لوگو ( آرم یا نشانه )می باشد . با به کارگیری از اصول حرفه ای می توانم لوگویی برابر با نیاز و بودجه شما با پلنهای مختلف ارائه نمایم. طراحی لوگو در راستای سناریوی کسب و کار شما طراحی و اجرا می گردد.این اولین گام برای ایجاد هویت بصری یک فعالیت ، شرکت و کسب و کار می باشد.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری با بهره گیری از ترندهای مطرح، باعث می شود نظم و آراستگی و همچنین بروز بودن مجموعه شما در ست اداری شما نمایان گردد و این امر ناخواسته باعث جلب اعتماد می گردد.استفاده از رنگهای هم خانواده و سبک طراحی مرتبط باعث یکدست شدن تمام مجموعه اوراق اداری شما می گردد. در صورت انتخاب یکی از خدمات طراحی گرافیک می توانید از تخفیف ویژه برخوردار گردید.

طراحی وب سایت

با رشد روز افزون استفاده از اینترنت به عنوان درگاه جستجوی کالا و خدمات و همچنین معرفی خدمات و فعالیت های گوناگون، داشتن یک وب سایت حرفه ای و مقرون به صرفه یکی از رکن های مهم در تبلیغات به شمار می آید . بنده نیز می توانم در راستای کسب و کار شما وب سایتی با رعایت و پیروی از نوع فعالیت شما با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با ارائه پلنهای مختلف در قیمتهای گوناگون برنامه نویسی و طراحی نمایم.

طراحی شخصیت تبلیغاتی

می توان گفت که هر فعالیتی بنابر نیازهای خود نیازمند داشتن طراحی شخصیت تبلیغاتی یا کاراکتر برای به خاطر سپرده شدن در عرصه تبلیغات می باشد .برندها و صنعت های مختلف جهت معرفی بهتر و همچنین ایجاد ارتباط بهینه مابین مخاطب های تبلیغ و محصولات و خدمات خود به عنصری در طراحی گرافیک روی می آورند به نام کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی. بنده با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانم شخصیت های تبلیغاتی مناسبی را برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاورم .

طراحی پوستر

طراحی پوستر ها را می توان یک نوع تابلوی اعلانات موثری برای دیدن شدن تبلیغات ، آگهی نامه ، ترغیب ، شناساندن ، اعلام حضور ، تخفیفات ، معرفی کمپین ها و … دانست . شناخت پوسترهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در دیدن خدمات و محصولات یک مجموعه ، شرکت و یا یک برند را دارند و همچنین می توان از کاربردهای پوستر به : جلب‌نظر رهگذران ، تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به آنها ، ترغيب آنها براى پشتيبانى از يک انديشه ، معرفى يا آغاز يک فعاليت ، تبلیغات یک محصول ، معرفی فعالیت و خدمات واطلاع رسانی اشاره کرد.

طراحی بروشور

رسالت یک بروشور، رساندن پیام های گوناگونی از قبیل اطلاعات سازمان یافته یک مجموعه با تلفیقی از رنگ ها و استایل های بکارگرفته شده ، نمایش اطلاعات بصورت خلاصه یا جامع از محصولات و یا خدمات و ارزشهای آن سازمان ، پیش درآمدی از قدمت مجموعه ، اهداف و چشم انداز ها می باشد.در طراحی بروشور بنابر نیاز می توان از لت های کمتر و درنهایت 5 تای ورق را استفاده کرد. اندازه بروشور نیاز بنابر مورد استفاده قابلیت بزرگ و کوچک شدن را دارد. بروشور نمایی از موارد انجام گرفته در خدمات طراحی گرافیک می باشد.

طراحی کاتالوگ

کاتالوگ روش قدیمی اما ماندگار برای ارائه کردن و معرفی خدمات ، محصولات و فعالیت می باشد که می تواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و انتقال مفاهیم به مخاطب، نقش به سزایی ایفا نماید.طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که پس از ارائه به جامعه هدف، تاثیرگذاری مستقیم و قدرتمندی را با خود به همراه بیاورد و این را میتوان به عنوان ابزاری در راستای جذب مشتری با استفاده از قوانین مارکتینگ دانست

عکاسی تبلیغاتی

در تعریفی ساده عکاسی تبلیغاتی را می توان برآیندی از تجربه ، تجهیزات دانست که در راستای هرچه بهتر و با کیفیت تر نشان دادن ابعاد، زوایا و خواص منحصر به فرد یک محصول تولیدی حرکت میکند. بنده با داشتن تجربه ای حرفه ای در زمینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصولات می توانم از محصولات شما بر اساس نیاز تبلیغاتی عکاسی حرفه ای نمایم. به خاطر داشته باشیم که یک عکاسی حرفه ای از محصولات می تواند رشد فزاینده ای از فروش را به ارمغان بیاورد.

طراحی بسته بندی

در بازار پر رقابت کنونی که هرروز هزاران کالا وارد بازار فروش می شود ، تنها راه موفقیت برای فروش محصول، داشتن طراحی فرمیک و خلاقانه برای متمایز شدن نسبت به کالاهای هم ردیف خود می باشد. مهم نیست که کالای شما چقدر ارزان می باشد، مهم این است که چقدر کالای شما، مخاطبان هدف را ترغیب به خرید می نماید. بنده با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانم برای بسته بندی محصولات شما، روشی خلاقانه ای را با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاورم .

طراحی فولدر

فولدر تبلیغاتی یا پوشه تبلیغاتی نوعی جلد جیب دار حداقل دو لَت می باشد که میتوان اوراق اداری و هرگونه موارد تبلیغاتی کاغذی را درون آن جای داد . در حقیقت فولدر تبلیغاتی پوشه ای می باشد که موارد تبلیغاتی را یکجا گرد هم می آورد تا بیننده با باز کردن آن به تمامی اوراق چاپی تبلیغاتی دست پیدا کند.یک فولدر حداقل از 2 لت ساخته می شود . فضای کارت ویزیت و یا فضای های دیگر تبلیغاتی نیز می توان بنابر نیاز مشتری بر روی فولدر ایجاد نمود . اندازه های فولدر متغیر به خواست مشتری می باشد. طراحی فولدر تبلیغاتی می بایست همگام با نوع کسب و کار مجموعه شما طراحی و تولید گردد

طراحی بیلبورد

بیلبوردهای تبلیغاتی همانند دیگر رسانه ها در عرضه تبلیغات جایگاه دیرینه و محکمی را دارا هستند . بیلبورد به عنوان یک رسانه محیطی بدور از حواشی رسانه های دیگر اجتماعی ، رسالت رساندن پیامی مهمی را بر عهده دارد .بیلبوردها تنها رسانه هایی هستند که اگر در طراحی آنها بصورت حرفه ای برخورد شوند می توانند تاثیر ماندگار و زیبایی را برای مخاطبین خود در سطح شهر و بین شهری داشته باشد . مهمترین بخش تبلیغاتی در خدمات طراحی گرافیک ، طراحی بیلبورد می باشد.

طراحی تابلو

در طراحی تابلوی تبلیغاتی، نوع و سبک طراحی بنابر نیاز خدمات و محصول معرفی شده متفاوت می باشد و همچنین بکارگیری مناسب استانداردهای طراحی و ساخت، می تواند دکوراسیون و نمای فروشگاه ها و یا مغازه شما را بهتر و جذابتر نماید.مواردی مانند فاصله دید تابلو در ارتفاع ، نوع چیدمان و … از مواردی هستند که اگر در طراحی تابلوی تبلیغاتی لحاظ نگردند موجب غیر استاندارد بودن کار و در نتیجه تاثیر گذاری نامناسب خواهند گشت

تبلیغات محیطی

با توجه به رقابت های موجود تبلیغاتی و با نظر داشتن به این امر که تبلیغات رکن اصلی هر فروش بحساب می آید ، در فضاها و اماکن پر رفت آمد ، جانمایی و ایجاد فضای تبلیغاتی مناسب و استفاده کردن از این فضاها برای نمایان کردن تبلیغات گوناگون ، یکی از اصولی ترین کارها در زمینه ایجاد بازار رقابت و کسب سرمایه بحساب می آید.در فضاهایی مانند فرودگاه ، شهربازی ، فروشگاه های پر رفت و آمد شهری ، سالن های انتظار و مواردی از این قبیل ، ساخت فضای تبلیغاتی مناسب و بهره برداری حداکثری از این منابع ، می تواند هم به رشد اقتصادی آن مکان و هم به زیباسازی کمک نماید.

طراحی رابط گرافیکی

طراحی یو آی کیت نرم افزار بنابر نیاز مشتری و یا کارفرما از ترکیب های متفاوتی قابل اجرا می باشد. طراحی یو آی کیت روند طراحی 0 تا 100 یک پک نرم افزاری می باشد که بنابر عملگرها و تعاریف نرم افزار طراحی می گردد.در طراحی رابط گرافیکی نرم افزار موبایل ، طراح باید در نظر داشته باشد که تمامی عناصر طبق فرمول و آرایشی هم وزن بصورت قالبهای واکنشگرا قابل اجرا باشد . گام اول طراحی uikit پورتوتایپ یا همان اتود دستی می باشد که طراح با ارائه آن به بخش مربوطه ، روند کلی را بیان می کند .بنده می توانم بر پایه ترندهای جدید طراحی ، نرم افزار موبایل و اپلیکیشن مربوطه را تحت سیستم عامل های ios و android طراحی می نمایم .

کمپین تبلیغاتی

بسته تبلیغاتی شرکتها ، کنگره ها ، همایش ها و مناسبت ها ، در حقیقت بسته های کامل تبلیغاتی هستند که تمامی نیازهای مربوط با آن رخداد و یا آن محصول و خدمت را پوشش می دهد .در داخل بسته های تبلیغاتی معمولا طراحی جلد سی دی ، طراحی روی سی دی ، طراحی سربرگ و ست اداری ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی پاکت نامه ، بلیط های حضور و اعتباری ، طراحی پوستر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی فلایر ، طراحی دفترچه راهنما ، طراحی بروشور ، طراحی گایدلاین ، طراحی دیتیل پروگرام ( دفترچه زمانبندی همایش ) ، طراحی بنر های تبلیغاتی ، طراحی پرچم رومیزی و ایستاده ، طراحی لیوان و خودکار تبلیغاتی ، طراحی کیف و ساک تبلیغاتی ، طراحی مالتی مدیا ، طراحی وب سایت اینترنتی ، طراحی کارت همراه مدعوین می باشد . یکپارچگی طراحی و هدفمند بودن آن هدف اصلی این پکیج می باشد

استند تبلیغاتی

هدف استفاده استند بطور مشخص ، نمایش تبلیغات ، اعلانات چاپ شده بر روی مدیاهای مختلف می باشد. معمولا چاپ بر روی استند بنام سلفون مات و یا براق و گاها بنر می باشد چون استفاده این نوع استندها در داخل محیط می باشد بخاطر همین چاپ آنها باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند .فضای دید و چاپ استند معمولا 200 در 90 سانتیمتر می باشد.بنده با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانم استندهای تبلیغاتی مناسبی را برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاورم .

تیزر صنعتی

در بازارهای به‌ شدت رقابتی امروز بسیار اتفاق می‌افتد که تیزرها و آگهی‌های تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند. تیزرهای ساخته شده باید به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند.در این راستا بنده با بهره برداری از متخصصین این امر تلاش به ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی دو بعدی ، سه بعدی ، رئال و انیمیشن می نماییم.

فیلم تبلیغاتی

فیلم تبلیغاتی شاخه ای از ساخت تیزر تبلیغاتی با مدت زمان بیشتر و در راستای ارائه گزارش و نمایش کامل از پروسه و مراحل تولید محصول ، مراحل انجام فعالیت و خدمات می باشد . معمولا در طراحی و ساخت فیلم تبلیغاتی از معرفی کامل استفاده می شود و که دارای یک استوری 0 تا 100 می باشد . این نوع فیلم ها معمولا با گزارش ها و مصاحبه های دست اندرکاران آن مجموعه همراه می باشد.

کلیپ تبلیغاتی

همواره در عرصه تبلیغات ثابت گردیده است که مخاطبین در مقابل یک ویدئو، احساس و واکنش بهتری به یک عکس ثابت دارند و این رفتار را می تواند در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ملاحظه نمود . طراحی و ساخت کلیپها و تیزرهای تبلیغاتی ، یک قدم حیاتی در عرصه تبلیغات برای مفهوم رسانی کوتاه از هویت بصری کسب و کار و برندینگ و خدمات قابل ارائه در قالب یک کلیپ تبلیغاتی چند ثانیه ای می باشد .

لوگو موشن

لوگو انیمیشن ( لوگو موشن ) به متحرک سازی یک لوگو اطلاق می گردد. در تبلیغات دیجیتال امروزی استفاده از لوگو انیمیشن در ابتدا و انتهای یک تیزر ، فیلم و کلیپ ضروری به حساب می آید . چه بسا استفاده از این تکنیک باعث جلب توجه و به یاد ماندن آن لوگو در ذهن مخاطب می گردد. طراحی لوگو انیمیشن باید ساختاری منطقی و در عین حال سبک ، کوتاه و گویا باشد که مخاطب با دیدن آن ، به یاد برند سازمان و یا کسب و کار و خدمت مورد نظر بیافتد. بر اساس انتخاب خدمات طراحی گرافیک و اصول برندینگ ، لوگو موشن یکی از موارد مهم در امر هویت بصری مجموعه شما می باشد.

طراحی هویت بصری

چهارمین قدم در خدمات طراحی گرافیک ، طراحی هویت بصری می باشد . به طور کلی برندبوک، فرآیندی است که در طی آن یکسری اطلاعات و دستورالعمل ها در قالب یک کتاب برای هدایت برند به تالیف در می آید . برندبوک در واقع کتاب راهنمای هویت بصری آن برند می باشد.بنده با داشتن آگهی لازم و با در نظر گرفتن مفاهیم کلی برند و گایدلاینهای استاندارد می تواند برند بوک سازمان و شرکت را با بالاترین استاندارهای موجود تالیف نمایم.

امور چاپی

امور چاپی و بسته بندی آخرین مرحله تولید محصول فیزیکی شما می باشد و باید درنظر داشت که در این مرحله نظارت برچاپ صحیح و حرفه ای و همچنین اطلاع از قیمت های مناسب می تواند تاثیر مستقیمی بر فرآیند کمپین های تبلیغاتی شما داشته باشد. بنده با درنظر گرفتن این موضوع حساس و با بکارگیری کارشناسان خبره در زمینه نظارت بر فرآیند چاپی سعی داریم تا با بهترین نحو به شما یاری رسانیم. اگر این مرحله به خوبی انجام نشود تمامی مراحل قبلی را دچار بی ثباتی و لرزش می گرداند و این رابطه مستقیمی با جایگاه برند و آراستگی کار شما خواهد داشت. چاپ مرحله آخر در خدمات طراحی گرافیک می باشد که خروجی کار شما را از 0 تا 100 بهمراه دارد.

طراحی پیج اینستاگرام

طراحی پیج اینستاگرام ، نوعی از چیدمان و با درنظر گرفتن هارمونی رنگی مناسب ، طبق الگوی رفتاری مرتبط به پیج اینستاگرام شما می باشد . به زبانی گویاتر ، طراحی پیج اینستاگرام ، نوعی آرایش و قانون گذاری برای صفحه شخصی شما می باشد . باید درنظر گرفت که طراحی صفحات طبق الگو و رفتار سازمانی مشخص باید اجرا گردد. طراحی پیج شخصی اگر با استفاده از متدهای روز مورد اجرا قرار بگیرد ، می توان تاثیری مثبت و به یادماندنی تری در ذهن اشخاص بوجود آورد. بنابراین قبل از هر کاری ، مشاوره رایگان ما را در این زمینه خواستار باشید .

طراحی پارچه

در رفت آمدهای روزانه ، میهمانی ها و در محل هایی که جمعیت رفت آمد زیاد می باشد ، چیزی که زیاد به چشم میخورد طرح بندی و رنگبندی های گوناگونی می باشد که مردم برای خود انتخاب می کنند . طرح های لباس ، شال و روسری ، مانتو و ... مواردی هستند که بسته به سلیقه فردی انتخاب می شوند . صنعت مُد پیرو فرهنگ هر جامعه بنابر نیاز فردی و قرارگیری در فصل های سال ، میتواند تغییر و بهبود یابد . به فرض مثال ، طراحی شال در پاییز و زمستان متفاوت در تابستان می باشد . طراحی پارچه برای لباس در هر فصل و یا هر مناسبت اجتماعی و فرهنگی تغییر می یابد . پس در این صنعت ، می توان شاخه های متعددی از طراحی ها را گنجاند . طراحی در این صنعت نیز بر اساس نیاز فرهنگی قابلیت های گوناگونی دارد . استفاده از طرح های ساده تا پیچده و شلوغ ، تک رنگ یا رنگی ، بافت دار و غیره بافت دار ، ترکیبی یا متمایز فراخور حال روز جامعه در حال تغییر می باشد .

طراحی لیبل

طراحی لیبل اگر بصورت حرفه ای و با استاندارهای تبلیغاتی همراه گردد می تواند تاثیر بسزایی در برندینگ محصولات و فروش در عرصه بازار کمک نماید و ناگفته نماند که در عصر تبلیغات ، نکته مهم برای پیشی گرفتن از رقبا ، بسته بندی جامع ، زیبا و مهندسی ساز می باشد . طراحی لیبل تاثیر و رابطه مستقیم با بازاریابی محصول را بر عهده دارد . تبلیغاتی کوچک اما سازماندهی شده که در ذهن مخاطب یادآورنده کیفیت محصول می باشد . تصویرسازی و استفاده از لوگوی منحصر بفرد باعث زیبایی در طراحی و تولید لیبل یا همان برچسب محصول می گردد.خدمات طراحی گرافیک دیگر را می توانید به یادداشته باشید . لیبل یا برچسب محصول نوعی هویتی بصری در راستای بازاریابی می باشد که با در نظر گرفتن عوامل مختلف ، اقدام به طراحی و چاپ می گردد .

0
    0
    سفارشات شما
    شما هیچ سفارشی نداریدبازگشت